I. Úvodné ustanovenia
1.1 R2 SK, s.r.o. so sídlom Černovská 1670/7, 010 08 Žilina, kancelária Farská 27, 010 01 Žilina, IČO: 36418579, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vložka číslo:14948/L (ďalej ako „Spoločnosť“), vydáva tento Reklamačný poriadok. Jeho účelom je zabezpečenie jednotného a účinného postupu pri vybavovaní reklamácií týkajúcich sa služieb poskytovaných Spoločnosťou.
1.2 Reklamačný poriadok upravuje postup Spoločnosti v prípade reklamácií chýb služieb poskytovaných Spoločnosťou spotrebiteľom/klientom.
1.3 Tento dokument bol spracovaný v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č.250/2007 Z. z o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č.182/1993 Zb. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v znení neskorších predpisov a zákona č.122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
II. Reklamácie
2.1 Reklamáciou sa na účely tohto Reklamačného poriadku rozumie, uplatnenie zodpovednosti za nedostatky a chyby služieb resp. iných plnení poskytovaných Spoločnosťou svojim spotrebiteľom/klientom. Reklamáciu chýb poskytnutého plnenia je spotrebiteľ/klient oprávnený podať kedykoľvek po jeho vykonaní, pričom oprávnenosť reklamácie bude posudzovaná aj s ohľadom na lehoty vyplývajúce z ustanovení Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka resp. príslušnej zmluvy uzavretej medzi Spoločnosťou a spotrebiteľom/klientom.
2.2 Spotrebiteľom/klientom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá používa služby poskytované Spoločnosťou najmä na základe Zmluvy o sprostredkovaní, Nájomnej zmluvy, Podnájomnej zmluvy, Zmluvy o nájme a podnájme nebytových priestorov, Zmluvy o rezervácii nehnuteľnosti a súčinnosti pri kúpe nehnuteľnosti, Kúpnej zmluvy a Zmluvy o dielo.
III. Popis uplatnenia reklamácie
3.1 V zmysle tohto Reklamačného poriadku môže spotrebiteľ/klient alebo ním splnomocnená osoba ( na základe plnej moci) uplatniť reklamáciu osobne, písomne alebo prostredníctvom elektronickej pošty a to:
· osobne v kancelárii Spoločnosti, pričom o podaní reklamácie musí byť vyhotovený Reklamačný záznam (vzor Reklamačného záznamu je uvedený
v Prílohe č.1)
· listom na adresu R2 SK s.r.o. so sídlom Černovská 1670/7, 010 08 Žilina
elektronickou poštou na adresu : r2sk@r2sk.sk
3.2 Podaná reklamácia musí obsahovať:
· meno, priezvisko alebo obchodné meno, IČO, adresu a/alebo telefonický kontakt toho, kto reklamáciu podáva
· číslo reklamovanej faktúry
· predmet reklamácie (stručný a vecný popis)
· podpis spotrebiteľa/klienta alebo podpis oprávnenej osoby, ktorá spotrebiteľa/klienta zastupuje spolu s kópiou plnej moci.
3.3 Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 3.2., bude považovaná za neoprávnenú.
3.4 Spoločnosť vydá a doručí spotrebiteľovi/klientovi potvrdenie o prijatí reklamácie.
3.5 Spoločnosť vyrozumie spotrebiteľa/klienta o vybavení reklamácie v lehotách vyplývajúcich zo zmluvy uzavretej medzi Spoločnosťou a spotrebiteľom/klientom, prípadne v lehotách vyplývajúcich z ustanovení Občianskeho alebo Obchodného zákonníka ako aj Zákona o ochrane spotrebiteľa, najneskôr do 30 dní od doručenia vyúčtovania, resp. doručenia reklamácie
3.6 Oznámenie o vybavení reklamácie bude spotrebiteľovi/klientovi doručené písomne na adresu spotrebiteľa/klienta uvedenú v reklamácii.
3.7 Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
· pri osobnom doručení - dátum pečiatky o potvrdení prijatia reklamácie
· pri poštových zásielkach - dátum doručenia reklamácie do sídla Spoločnosti alebo kancelárie (podľa pečiatky došlej pošty)
· pri doručení elektronickou poštou - deň uvedený na prijatej e-mailovej správe.
3.8. Spoločnosť vedie o reklamáciách evidenciu, ktorú predkladá na požiadanie orgánom dozoru k nahliadnutiu. Evidencia o reklamáciách obsahuje údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
3.9 Spoločnosť je povinná poučiť spotrebiteľa/klienta o jeho právach podľa všeobecného predpisu.
IV. Záverečné ustanovenia
4.1 Právne vzťahy medzi Spoločnosťou a spotrebiteľom/klientom, ktoré výslovne neupravuje tento Reklamačný poriadok, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzatvorených medzi Spoločnosťou a spotrebiteľom a príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
4.2. Spoločnosť je oprávnená tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť a dopĺňať.
4.3 Reklamačný poriadok je k dispozícii v kancelárii spoločnosti, umiestnený na viditeľnom mieste a na požiadanie bude predložený spotrebiteľovi/klientovi.
4.4 Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 05.05.2004.
V. Príloha
· Protokol o prijatí reklamácie
Rastislav Fekeč
v.r.
konateľ spoločnosti
Príloha Reklamačného poriadku
Spotrebiteľ/klient
Meno a priezvisko / Obchodné meno (IČO)_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Adresa bydliska / Sídlo spoločnosti_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Telefonicky kontakt ___________________ E - mailová adresa____________________________________
Predmet reklamácie________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Prílohy reklamácie________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Podpis podávateľa reklamácie______________________ Dátum podania reklamácie____________________
Reklamáciu prijal:
Meno a priezvisko a čitateľný podpis__________________ Dátum prijatia______________________________
R2 SK, s.r.o.
Kancelária :
+421 903 950 350
+421 905 614 297
Vytvorené službou Webnode